110 RANDOM THINGS ABOUT ME

1. Last drink→ Chi Exotic
2. Last phone call→ Shushu
3. Last text message→ My Bank (debit alert)
4. Last song you listened to→ Have a Baby by me (50 Cent)
5. Last time you cried→ Last year
SIX HAVE YOU EVER:
6. Dated someone twice → Nope
7. Been cheated on? → O Yalls
8. Kissed someone? → Of course yap
9. Lost someone special? → Nope
10. Been depressed? → Way Way Back
11. Been drunk and threw up? → Yes oh Once sha

LIST FOUR FAVORITE COLOURS:
12.Yellow
13. Blue
14. White
15. Green
HAVE YOU:
16. Made new friends → Sure always
17. Fallen out of love → Yalls
18. Laughed until you cried → well sometimes
19. Met someone who changed you → Loads of them
20. Found out who your true friends were → Yes, when I left my first job …all my friends run
21. Found out someone was talking about you → All de time
22. Kissed anyone on your friend’s list → Yes
23. How many people on your friends list do you know in real life → Ahhh…Oboy that’s Jamb
25. Do you have any pet’s → Not yet..But id love to own a Dog
26. Do you want to change your name→ Nope
27. What did you do for your last birthday → I was working on that day, and had to pay my house rent
28. What time did you wake up today → 6.02am
29. What were you doing at midnight last night → Battling the heat had to switch on the Generator which was messing up.
30. Name something you CANNOT wait for → My first Billion
31. Last time you saw your father→ Easter sunday
32. What is one thing you wish you could change about your life → My too friendly attitude
33. What are you listening to right now → My head
34. Have you ever talked to a person named Tom → well maybe Thomas,
35. What’s getting on your nerves right now? →NEPA
36. Most visited webpage → http://www.josephekwu.wordpress.com (My Blog)
37. What’s your name→ Joseph Ekwu Osodi
38. Nicknames→ Kuku
39. Favorite animal- Dogs
40. Zodiac Sign → Taurus
41. Male or female or transgendered→ Male
42. Primary→ Delta state university Primary school Abraka
43. Middle School → Delta state university Secondary school Abraka
44. High school → Same as above
45. Hair color → Black
46. Long/medium/short →Medium
47. Height → 5”8
48. Do you have a crush on someone? → Yalls
49: What do you like about yourself? → My swagger
50. Piercings → Nah
51. Tattoos → Nope
52. Righty or lefty → Righty
FIRSTS :
53. First surgery → None
54. First Piercing → None
55. First best friend – Tukola
56. First sport you joined → Football
57. First pet → None
58. First vacation→ Osun state (Golf resort)
59. First concert → Night of a thousand laffs
60. First crush →Dat girl Bubu
RIGHT NOW:
61. Eating → Nothing
62. Drinking → Nothing
63. Already missing→ Her
64. I’m about to → Finish my weekly report
65. Watching→ Nothing yet
66. Thinking about → Shagging
67. Waiting for → The Friday groove
YOUR FUTURE :
68. Want kids? → O YESSSS!!!!
69. Want to get married Yes but for the right reason and not just for the sake of getting married
70. Careers in mind → Yup
WHICH IS BETTER WITH THE OPPOSITE SEX?
71. Lips or eyes → Both
72. Hugs or kisses → Both. But prefer the Hugs especially when she is loaded.
73. Shorter or taller → Don’t really matter
74. Older or Younger → Both….but an adventure wouldn’t hurt
75. Romantic or spontaneous → Spontaneous but romantic
76. Nice stomach or nice arms → Both
77. Sensitive or loud → Sensitive
78. Hook-up or relationship → Relationship, but don’t mind a hook up
79. Trouble maker or hesitant→ definitely troublesome
HAVE YOU EVER :
81. Drank hard liquor → O Yes
82. Lost glasses/contacts → Never
83. kissed on 1st date – Well Well
84. Broken someone’s heart → Sadly yes
85. Had your own heartbroken → Yesssss
86. Been arrested → Yes oh during NYSC
87. Turned someone down → Before kan..hisses
88. Cried when someone died → Nope
89. Liked a friend that of the same sex? → Just like friend sha
DO YOU BELIEVE IN:
90. Yourself → I do now
91. Miracles → Yeah
92. Love at first sight – Yeah
93. Heaven → Very much yes
94. Santa Clause → Dat guy…Who d hell is he?
95. Kiss on the first date? → Yes..I thought i answered that earlier, why r u asking again
96. Angels → Yalls
ANSWER TRUTHFULLY:
97. Is there one person you want to be with right now? → YES
98. Had more than one boyfriend/girlfriend at one time? → No
99. Wish you could change things in your past?→ Yes
100.Had sex in a car → Tried it but,…noooo never had
101.Greatest Fear→ Fear of failing, Height, and darkness
102.Greatest irritation→ Ass Lickers, Back Stabbers, Liars and Pretenders
103. How many times do you think of sex in a day→ maybe none
104. Greatest Regret→ You would not care
105. Wildest Fantasy→ Have 3 or more at same time…… ?
106. Proud Achievement→ Finally able to control my temper
107. Ever lied to get out of trouble→ truthfully yes
108. Do you like your job→ hmmm I love it loads
109. What’s your darkest secret→ Sorry, you wouldn’t like to know.
110. Are u posting the truth? I do and so help me God

5 Comments

Filed under Love and relationship, Uncategorized, unlimited power

5 responses to “110 RANDOM THINGS ABOUT ME

  1. IMO

    Ur a nut case Joe….lol.lol.lol.lol.lol

  2. Hi Joseph,

    Funny random stuff.

    You’ve got an interesting blog here.

  3. Great writing skills, humorous,truthful I enjoyed reading your blogs blogs! Thanks!.

  4. Your post reminds me of emails I get that have lists of questions about you that you then fill out and send back to your friends..

    Its so good to hear about you…hmmm you must be a bubbling person.

  5. Bu,I can see what you have written about yourself, great to read about my special one… u wnt 3sum abi let me catch u lol

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s